EKSKLUSIF!!! Gurauan Dato' Siti Nurhaliza dengan Noh Hujan Ketika Anugerah Juara Lagu Ini Akhirnya Menjadi Kenyataan? ( 3 Foto )

EKSKLUSIF!!! Gurauan Dato' Siti Nurhaliza dengan Noh Hujan Ketika Anugerah Juara Lagu Ini Akhirnya Menjadi Kenyataan? ( 3 Foto )



Isu zuriat yang dikongsikan oleh pasangan selebriti Noh Hujan dan Mizz Nina ini mengingatkan kami tentang posting Noh di Anugerah Juara Lagu yang lepas.

Ketika itu, Dato Siti Nurhaliza berseloroh tentang 'loan'. Kami beranggapan yang pasangan ini sudah dikurniakan rezeki untuk mendapat anak.

Namun, semuanya itu masih dalam perancangan ALLAH, pasangan ini masih lagi belum dikurniakan zuriat.

Bercakap melalui BH, Mizz Nina dan Noh tidak tertekan dengan isu anak.
Saya percaya Allah itu perancang terbaik dalam hidup kita. Dia paling tahu apa yang terbaik untuk kita. Walaupun kita tak faham, kadang kadang apa yang kita nak tak semestinya terbaik untuk kita. Serahkan padaNya. Kalau Dia mahu kurniakan sesuatu kepada saya, Alhamdulillah. Jika bukan rezeki… saya reda. Saya tak mahu terlalu memikirkan soal ini hingga menjadi tekanan dan beban. Setiap manusia di muka bumi ini ada ujian dan cabaran tersendiri
Betul tu Mizz Nina. Allah adalah sebaik-sebaik perancang. Yang penting kita jangan putus-putus berusaha dan berdoa.


0 Response to "EKSKLUSIF!!! Gurauan Dato' Siti Nurhaliza dengan Noh Hujan Ketika Anugerah Juara Lagu Ini Akhirnya Menjadi Kenyataan? ( 3 Foto )"

Post a Comment