"Thank You Sayang, I Love U Suami Saya" - Syatilla Melvin Dedahkan Perasaan 6 Kali Kena PRANK Dengan Shaheizy Sam (6 Foto)

"Thank You Sayang, I Love U Suami Saya" - Syatilla Melvin Dedahkan Perasaan 6 Kali Kena PRANK Dengan Shaheizy Sam (6 Foto)







Rasanya semua peminat telah menyaksikan 'prank' terhebat yang dilakukan Shaheizy Sam untuk isteri kesayangan di majlis pernikahan yang juga majis sambutan hari lahir Tilla. Memang sweet dan gempak habis.

6 tahun usia perkenalan pasangan romantis ini dan sepanjang perkenalan itu juga, Sam tidak pernah gagal memberi kejutan di majlis ulangtahun kelahiran Syatilla.

Dalam update Tilla menerusi laman instagram, Syatilla ini berkongsi perasaan suka dan terharunya terhadap kejutan-kejutan yang dilakukan Sam. Jom kita baca ucapan sweet Tilla untuk Sam.



allah maha besar lagi maha mengetahui..alhamdulillah❤️bukan senang.... . Nayamku,thank u untuk 6tahun yg lepas😘2010 sampai 2016 awak ada dengan saya utk sambut birthday saya setiap tahun 😊❤️(nasib baik saya snap picture every year😝) p/s:pedulikan anasir2 luar yg masuk dan merosakkan👎🏼👎🏼 . awak,thank u sebab awak jadikan 8februari2016 penuh sejarah dan bermakna dalam hidup saya,awak dan kita,insyaallah sampai bila2 tak mungkin saya dapat lupa❤️ . saya xpandai nak susun ayat lagi😂awak tahu apa yang saya tahu❤️apa yang kita rasa❤️TERIMA KASIH SAYANG,I LOVE U SUAMI SAYA @shaheizy_sam 💞
Wah bukan sweetnya ucapan Tilla. Semoga ikatan yang terbina ini berkekalan hingga ke jannah.

0 Response to ""Thank You Sayang, I Love U Suami Saya" - Syatilla Melvin Dedahkan Perasaan 6 Kali Kena PRANK Dengan Shaheizy Sam (6 Foto)"

Post a Comment